team project

Eco Cobra / functional sanitary object



Asadar, datorita imaginatiei, precum si a indrumarii unui profesor dedicat din cadrul facultatii, precum asist. Catalin Negrea, proiectul intitulat “Dusul Eco-Cobra”, a primit aprecieri pozitive din partea juriului, obtinand astfel un bine-meritat loc II.
“Anul acesta am facut cunostinta cu o materie noua – interdisciplinara – Bionica, predata de dl. profesor Marian Adrian. M-a fascinat inca de la inceput acest domeniu. Dorind initial sa realizez o tema de bionica, am reusit de fapt sa “rezolv” tema pentru concurs, inspirata fiind din formele curbe ale Cobrei Indiene, care ofera un spectacol minunat in momentul in care se simte atacata, prin deschiderea celor doua “aripi” laterale. Formand o mica echipa cu studentul Vancea Marius (anul II), care a ajutat la crearea 3D a obiectului, am reusit sa creez un corp de dus inovativ, original si multifunctional, exact asa cum mi l-am imaginat. ” a declarat studenta Gina Nelea.

Comentarii

Postări populare